a budowie fragmentów nowej linii tramwajowej na tzw. osiedle Jar drogowcy wykonują podbudowę pod torowisko, a ciężarówki zwożą potrzebne materiały.
Prace postępują szybko. W poniedziałek 23 lipca 2018 r. gotowa już była pełna podbudowa z warstwy mieszanki betonowej i kruszywa w ul. Długiej. Wyprofilowano także podłoże na Szosie Chełmińskiej w okolicy Długiej. Przy ul. Żwirki i Wigury wykonano drenaż torowiska pod przejazdem torowym, a koryto w warstwie podbudowy zasypano kruszywem.
Przypomnijmy, że wbudowanie torowiska w przejazdach drogowych na skrzyżowaniach: Szosa Chełmińska – Żwirki i Wigury oraz Szosa Chełmińska – Długa to pierwszy etap powstawania nowej linii tramwajowej na tzw. osiedle Jar.
Koszt robót to niespełna 3,5 mln zł brutto. Zakończenie planowane jest w drugiej połowie sierpnia br.