Każdy mieszkaniec Torunia, który ma 65 lub więcej lat może skorzystać z Toruńskiej Karty Seniora. Wnioski o wydanie karty można składać w Toruńskim Centrum Usług Społecznych.
Toruńska Karta Seniora to jeden z elementów lokalnego programu "Rodzina Razem – Toruń dla Pokoleń", którego realizacja rozpoczęła się 1 stycznia 2017 r. Celem jest integracja środowiska seniorów, zwiększenie ich aktywności społecznej oraz fizycznej, ułatwienie im dostępu do dóbr kultury, turystyki, rekreacji, sportu, a także wzrost poczucia bezpieczeństwa socjalnego i wzmocnienie więzi międzypokoleniowych. Pomóc ma w tym właśnie Toruńska Karta Seniora, przygotowana przez miasto z myślą o mieszkańcach Torunia, którzy ukończyli 65. rok życia. Na jej podstawie osoby uprawnione mogą korzystać z wielu ulg i zniżek oferowanych przez przedsiębiorców, którzy przystąpili do programu.
Co zrobić, żeby otrzymać kartę?
Wystarczy złożyć wniosek o wydanie karty w jednym z następujących miejsc:
- Toruńskie Centrum Usług Społecznych - ul. Konopnickiej 13/1
lub
- Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia - Centrum, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia - Grudziądzka, ul. Grudziądzka 126 B
- Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia - Podgórz, ul. Poznańska 52
- Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia - CH Copernicus, ul. Żółkiewskiego 15
- Druk wniosku o wydanie Toruńskiej Karty Seniora (.doc)
- LISTA PARTNERÓW Toruńskiej Karty Seniora (.pdf), aktualizacja: 26.10.2023 r.
Dodatkowe informacje na temat Toruńskiej Karty Seniora, zarówno dla osób chcących skorzystać z karty, jak i potencjalnych partnerów, którzy chcieliby zaoferować seniorom bonifikatę na swoje produkty bądź usługi udziela:
Toruńskie Centrum Usług Społecznych
tel.: 56 611 89 42, 512 073 113
e-mail: sekretariat@tcus.torun.pl