Regulamin Organizacyjny UMT reguluje sprawy związane z:
- strukurą organizacyjną urzędu
- zadaniami wspólnymi jednostek organizacyjnych urzędu, ich kierowników oraz pracowników
- podstawowymi zadaniami jednostek organizacyjnych urzędu
- zasadami opracowywania aktów prawnych prezydenta
- zasadami podpisywania pism i aktów prawnych
- prowadzeniem kontroli wewnętrznej
- zasadami planowania pracy
- Regulamin zawiera także schemat organizacyjny Urzędu Miasta Torunia, wykaz jednostek organizacyjnych Gminy.
Obecnie obowiązujący Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Torunia został przyjęty Zarządzeniem nr 378 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 30.10.2013 r. Dokumentowi towarzyszy szereg zarządzeń szczegółowych, w których sprecyzowane są zapisy dotyczące działania poszczególnych wydziałów i biur UMT.
>>> Szczegóły można znaleźć na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.