W celu umożliwienia rezerwacji wizyty przez Internet został udostępniony mieszkańcom internetowy serwis rezerwacji wizyt, w którym w pięciu prostych krokach można umówić się na wizytę w urzędzie:
Należy pamiętać, aby we wskazanym dniu być 5-10 minut przed umówionym terminem wizyty. System automatycznie umieszcza klienta na liście osób do obsłużenia we wskazanej przez klienta godzinie.
W przypadku, gdy klient nie pojawił się w urzędzie w momencie wywoływania przez system, następuje wywołanie numeru klienta zgodnie z kolejnością pobrania biletu lub godzin rezerwacji. Klient nie stawił się, więc pracownik wybiera na terminalu przycisk „Nie zgłosił się” i przechodzi do wyboru kolejnego klienta. Po jego obsłużeniu, ponownie automatycznie wywoływany jest klient, który nie stawił się o czasie. Jeśli sytuacja się powtórzy, to znów następuje wezwanie kolejnego klienta. Następnie wykonane jest trzecie wezwanie klienta. Jeśli również wtedy klient nie stawi się, system automatycznie usuwa go z kolejki.