Zachęcamy, aby osoby, które mają do załatwienia sprawy w Urzędzie Miasta Torunia lub innych jednostkach miejskich, robiły to za pośrednictwem Internetu, telefonicznie bądź korespondencyjnie. Wszystko po to, aby ograniczyć pojawianie się w miejscach, w których są większe skupiska ludzi.
Apelujemy, aby do Urzędu udawać się tylko w sprawach koniecznych.
Sprawy urzędowe można załatwić poprzez platformę obywatel.gov.pl
Numery telefonów do poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Torunia - TUTAJ
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia w związku z zagrożeniem epidemiologicznym wprowadził zmiany związane z rejestracją osób bezrobotnych w PUPdMT.
Istnieje wyłącznie możliwość rejestracji internetowej - szczegóły na stronie: muptorun.praca.gov.pl
Rejestracja osoby bezrobotnej (wymagany podpis elektroniczny lub profil zaufany) muptorun.praca.gov.pl
Jeżeli nie posiadasz profilu zaufanego, korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank. W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.
Od dnia 13.03.2020 r. osoby bez ustalonego wcześniej terminu rejestracji nie będą obsługiwane. Wszystkie zaplanowane wizyty u pośredników i doradców zostają odwołane.
Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać również drogą mailową na adres: toto@praca.gov.pl
Istnieje również możliwość załatwienia wybranych spraw z wykorzystaniem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl
Zachęcamy do korzystania z ofert pracy, które dostępne są pod adresem: https://muptorun.praca.gov.pl/oferty-pracy
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów Urzędu znajdują się na stronie internetowej Urzędu: https://muptorun.praca.gov.pl/urzad/przydatne-numery-telefonow