Tytuł projektu:
Kompetentny Urząd – program rozwoju zasobów ludzkich Urzędu Miasta Torunia.

Program Operacyjny:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet V "Dobre rządzenie"
Działanie 5.2 "Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej"
Poddziałanie 5.1.2 "Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej "

Dane finansowe:
Koszt całkowity projektu: 1 196 994,47 zł
Dofinansowanie: 1 077 294,83 zł
Wkład własny GMT: 119 699,64 zł
Źródła finansowania: Europejski Fundusz Społeczny, Budżet Państwa, wkład własny Gmina Miasta Toruń

Realizator:
Urząd Miasta Torunia

Czas realizacji:
od 1 października 2010 r. do 30 kwietnia 2013 r.

Cel:
Wzrost efektywności pracy Urzędu Miasta Torunia poprzez m.in. podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie przepisów prawnych, finansów i budżetu JST, obsługi interesantów, pozyskiwania i wykorzystania środków z UE oraz umiejętności posługiwania się językami obcymi. Ponadto poprawa standardów zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych

Grupa docelowa:
Pracownicy Urzędu Miasta Torunia.

Główne działania:
Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników Urzędu Miasta Torunia poprzez studia podyplomowe, kursy językowe, szkolenia i kursy specjalistyczne, opracowanie i wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr oraz przygotowanie UMT do realizacji zadań w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego.

Realizator:
Wydział Organizacji i Kontroli Urzędu Miasta Torunia

Projekt zakończony pod względem rzeczowym i finansowym.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Metryczka projektu
Okres programowania
Okres programowania 2007-2013
Fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
Program
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Typ projektu
Projekt konkursowy
Grupa docelowa
Osoby dorosłe podnoszące kwalifikacje zawodowe
Tematyka projektu
Kształcenie ustawiczne, Podniesienie kwalifikacji zawodowych
Realizator
Urząd Miasta Torunia Wydział Organizacji i Kontroli