Jak uniknąć finansowych błędów w rozliczaniu projektów dotyczących e-wsparcia? Tego będą się mogli dowiedzieć przedsiębiorcy podczas spotkania z ekspertami zorganizowanego przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego i Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Spotkanie odbędzie się 28 marca 2013 r. w Sali konferencyjnej Toruńskiego Parku Technologicznego przy ul. Włocławskiej 167. Potrwa od godz.  10.30 do 14.30.

Szkolenie poświęcone będzie rozliczaniu projektów o dofinansowanie w ramach Działania 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej oraz Działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Tematyka spotkania:

  • Aneksowanie umów o dofinansowanie (dokumenty wymagane w przypadku wprowadzania zmian do umowy, terminy wystąpienia o wprowadzenie zmian do umowy oraz konsekwencje wynikające z niewywiązywania się z tego terminu, zmiany nie wymagające aneksowania),
  • Rozliczanie projektu i wypłata dofinansowania (sposób wypełniania wniosku o płatność, sposób ubiegania się o zaliczkę, załączniki do wniosku o płatność),
  • Rozwiązanie umowy i zwrot dofinansowania (obowiązujące okresy wypowiedzenia umowy, okoliczności powodujące konieczność rozwiązania umowy ze strony PARP),
  • Dodatkowe zagadnienia (zachowanie trwałości projektu, wybór wykonawcy, konflikt interesów, wskaźniki produktu oraz rezultatu).

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale trzeba się najpierw zarejestrować. Rejestracja uczestników prowadzona będzie do 27.03.2013r. do godz. 12.00. By jej dokonać, należy przesłać formularz zgłoszeniowy na adres e-mail : (elzbieta.bienkowska@tarr.org.pl) lub na nr faksu 56 657-14-59.

Więcej Informacji pod numerem 56 657 77 73 lub. 56-657 72 95.

Spotkanie informacyjne współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.