Prawie gotowa jest żelbetowa płyta pomostu pod prawą jezdnię na lewobrzeżnej estakadzie mostu. To ostatni, po wykonanej uprzednio konstrukcji stalowej, element nośny estakady nad terenami zalewowymi (dawnymi ogródkami działkowymi). Estakada ta będzie miała 833 m długości i 11,5 m szerokości. Do wykonania pozostało już tylko 35 m płyty.

W następnej kolejności rozpoczną się prace wykończeniowe polegające na wykonaniu izolacji, krawężników, nawierzchni, barier i balustrad, oświetlenia i odwodnienia. Jednocześnie ruszą prace betoniarskie na lewej jezdni estakady.

To nie wszystko, co dzieje się na lewobrzeżnym placu budowy. Zakończono już praktycznie prace przy przejściu podziemnym w ciągu ul. Rypińskiej: wykonano płytę denną, ściany oraz strop tunelu.

Dobiegają również końca prace przy budowie wiaduktu kolejowego. Zaawansowanie prac na tym obiekcie osiągnęło 85%. Do tej pory wybudowano 8 podpór. Wykorzystano przy tym 140 ton stali zbrojeniowej i 1,6 tys. m3 betonu konstrukcyjnego. Ponadto wytworzono i zamontowano 390 ton konstrukcji stalowej.