22-24 kwietnia 2016 r. odbędzie się kolejna, dziesiąta już edycja popularnej akcji rabatowej "Toruń za pół ceny", organizowanej przez Miasto Toruń i Radio ZET Gold.
Udział zapowiedziało już blisko 150 firm i instytucji: hoteli, hosteli, restauracji, kawiarni, sklepów, klubów, placówek kultury i obiektów sportowych. Lista chętnych nadal się powiększa – niemal do samego rozpoczęcia akcji do organizatorów zgłaszają się kolejni chętni. Partnerzy akcji obniżą ceny swych wybranych produktów i usług o 50% w weekend 22-14 kwietnia, w godzinach otwarcia. Punkty te będą oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.
Szczegółowa lista znajduje się m. in. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl oraz jest na bieżąco uzupełniana na oficjalnym fanpage i wydarzeniu akcji na Facebooku
Warto pamiętać, że promocja dotyczy tylko określonych produktów i usług, wskazanych przez partnerów akcji. W trosce o jakość oferty te są wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem – w szczególności dotyczy to restauracji, które muszą zaproponować promocję -50% na minimum trzy dania z karty głównej.
Nowością związaną z jubileuszową edycją akcji są konkursy dla internautów, w których wygrać będzie można pobyt w ekskluzywnym toruńskim hotelu, bilety do toruńskich restauracji, płyty, wejściówki do klubów oraz zaproszenia do salonów piękności. Aby wziąć w nich udział, wystarczy pilnie śledzić fanpage Toruń za pół ceny na Facebooku oraz dołączyć do wydarzenia Toruń za pół ceny. W tej edycji planowane jest również ogłoszenie oficjalnego hashtaga imprezy, który pozwoli internautom wyszukiwać treści dotyczące akcji w social media.
Podobnie jak w latach ubiegłych, przez cały weekend Radio ZET Gold w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji. Na 92,8 fm usłyszeć będzie można informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz uczestnikami akcji. Akcja jest też promowana za pośrednictwem sieci radiowych EUROZET w 21 miastach w całej Polsce oraz ulotek dołączonych do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro Cafe” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie.
Organizację akcji wspierają w Toruniu: Lokalna Organizacja Turystyczna, Ośrodek Informacji Turystycznej, Centrum Handlowe Kometa, Wolny Jarmark Toruński oraz Naleśnikarnia Manekin.
Parterami medialnymi są: portal dzieńdobrytorun.pl, bezpłatny tygodnik „Toronto”, telewizja TV Toruń oraz TVP3 Bydgoszcz.
Imprezie towarzyszy akcja "Kilometry dobra", związana z biciem rekordu Guinessa w zbieraniu złotówek dla podopiecznych Fundacji KOT.