Data wydarzenia
-
Typ wydarzenia
Opis wydarzenia

Tematy:
Personal Branding 2.0, czyli wizerunek w social media - Marta Laskowska (Personal PR, Feelz, Social Media Convent)
Marketing a vlogosfera (Monika Nowakowska - Klub Toruń Toastmasters, studentka dziennikarstwa UMK)
Personal Branding 2.0, czyli wizerunek w social media: Wizerunek w sieci ma praktycznie każdy, trzeba jednak pracować na to, by był jak najlepszy zgodnie z celami zawodowymi, jakie chcemy osiągnąć. Niezależnie od tego, czy zależy nam na budowaniu wizerunku eksperta, czy robimy to dla popularności w jakiejś grupie, nasze działania powinny być przemyślane. Odpowiednie kroki w social media pozwalają też na efektywny networking, a co za tym idzie - nowe możliwości czy projekty i rozwój zawodowy.
Marketing a vlogosfera: Jak postrzegani są polscy vlogerzy? Czy polskojęzyczna vlogosfera ma potencjał marketingowy? Jak jest różnica między blogerem a vlogerem?

Wstęp wolny

Data wydarzenia
Kategoria wydarzenia
Spotkanie
Położenie