RU0089 | www.torun.pl

Serduszko w kolorze ukraińskiej flagi - niebieski i żółty, poziomy pas.

Flaga Unii Europejskiej. Żółte gwiazdki ułożone w okrąg na niebieskim tle. Pod flagą napis Unia Europejska.

RU0089

Budżet obywatelski w Toruniu na rok 2022 - informacje o projekcie:

  

Rodzaj zadania: 
Rudak
Numer projektu: 
RU0089
Tytuł projektu: 
Dziecięcy świat
Lokalizacja: 
Zaplecze Domu Muz na ulicy Okólnej 129 w Toruniu.
Opis projektu: 
Rewitalizacja placu zabaw dla dzieci na Rudaku na zapleczu Domu Muz.
Budżet na rok: 
2022
Wycena wstępna UMT: 
100000 zł

 

UWAGA!
Jeżeli zapoznałeś się z propozycjami projektów do budżetu obywatelskiego na rok 2022 i chcesz zgłosić swoje uwagi lub opinie na temat któregoś z wniosków, możesz:

  • wysłać mail na adres: bo@um.torun.pl

  • napiasać pismo i przynieść je do urzędu lub wysłać pocztą na adres:
    Urząd Miasta Torunia
    Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń

Pamiętaj, żeby w korespondencji do urzędu wskazać, o jaki projekt chodzi (najlepiej podać jego numer i tytuł).

Podaj także dane kontaktowe do siebie - być może będziemy musieli się z Tobą skontaktować, by uzyskać więcej informacji i omówić Twoje uwagi.

  


Uwagi i opinie zbieramy do 28 lipca 2021 r.


>>> Wróć do listy projektów

Najczęściej czytane aktualności

  • Na zdjęciu: dużo osób idzie przez starówkę, po lewej stronie widać pomnik Mikołaja Kopernika, w tle kamienice
    Kultura, Miasto, Sport
    Moc muzycznych odsłon tego weekendu: On the Move Music Festival z gwiazdami, szanty, muzyka rodem z gór oraz z Azji, a także występ kapeli podwórkowej. A do tego trzy dni z tangiem.
  • Inwestycje, Miasto
    Prezydent Torunia Paweł Gulewski wraz z urzędnikami wizytował 12 lipca 2024 r. plac budowy Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Strzałowej.
  • Na zdjeciu: prace budowlane na terenie zieleni
    Miasto
    Poniżej zamieszczamy list z apelem, który skierował prezydent Paweł Gulewski do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Sambora Gawińskiego.
  • Na zdjęciu: widać dłoń, która trzyma kartę miejską
    Miasto
    JO – tak zdaniem głosujących będzie się nazywać Toruńska Karta Miejska. W konkursie internetowym oddano łącznie 2084 głosy.
  • Na zdjęciu: nowy budynek Książnicy w stanie surowym
    Kultura, Miasto
    W drugim kwartale 2025 roku pierwsi czytelnicy odwiedzą nowe wnętrza Książnicy Kopernikańskiej. Nowoczesny wielofunkcyjny budynek powstaje przy ul. Słowackiego w miejscu dawnej czytelni.
  • Na zdjęciu: dwóch mężczyzn i chłopiec stoją na ściance
    Miasto, Sport
    W Toruniu zakończył się Speedway Ekstraliga Camp, w ramach którego treningi odbywali zawodnicy z całego świata.
  • Moc muzycznych odsłon tego weekendu: On the Move Music Festival z gwiazdami, szanty, muzyka rodem z gór oraz z Azji, a także występ kapeli podwórkowej. A do tego trzy dni z tangiem.
  • Przypominamy, że w każdy wakacyjny weekend Bulwar Filadelfijski, na odcinku od Ślimaka Getyńskiego do Woli Zamkowej, jest wyłączony z ruchu samochodowego. Zamknięcie następuje w piątki o godz. 19:00. Na odcinku od Ślimaka Getyńskiego do ul. Żeglarskiej wprowadzony jest całkowity zakaz ruchu, natomiast od Woli Zamkowej do ul. Łaziennej obowiązuje...
  • W dzień upał, pod wieczór i w nocy burze – to prognoza pogody na piątek 12 lipca 2024 r.
  • Decyzją Rady Nadzorczej Klubu Sportowego Toruń Hokejowej Spółki Akcyjnej oraz jego właścicieli z funkcji prezesa w klubie został odwołany Pan Bogdan Rozwadowski, który pełnił ją przez ostatnich 14 lat, czyli od czasu powołania Klubu Sportowy Toruń Hokejowa Spółka Akcyjna.
  • W najbliższy poniedziałek (15.07) rozpocznie się remont ciągu pieszo-rowerowego przy Konstytucji 3 Maja.
  • JO – tak zdaniem głosujących będzie się nazywać Toruńska Karta Miejska. W konkursie internetowym oddano łącznie 2084 głosy.
  • Toruńska Akademia Tenisowa przez ostatnie 5 miesięcy przy wsparciu Gminy Miasta Toruń aktywnie realizowała swoje cele i pomagała rozwijać swoje tenisowe skrzydła.
  • Ponad 100 tys. odsłon nowej kampanii promocyjnej znaku Made in Toruń. Na półmetku projektu promującego toruński znak jakości w mediach społecznościowych udało się wygenerować organiczne zasięgi przekładające się na ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, do których dotarły treści kampanii.