Specyfika działalności biznesowej na Starówce, wysyłanie torunian w różne zakątki świata, budowanie długofalowych relacji z klientami i przewaga toruńskiego Zespołu Staromiejskiego nad galeriami handlowymi. O tym rozmawialiśmy z Moniką Kwiatkowską z toruńskiego biura podróży Coco Tours, w kolejnym odcinku cyklu „Tak się robi biznes na starówce”.
Właścicielka firmy Coco Tours swoją działalność prowadzi na Starówce od 11 lat, wcześniej przy Podmurnej, aktualnie przy ulicy Małe Garbary. Firma specjalizuje się w wyszukiwaniu najciekawszych i najkorzystniejszych cenowo ofert wakacyjnych. Agencja Turystyczna Coco Tours to m.in. wczasy zagraniczne, wycieczki, oferty z wylotem z Niemiec, oferty z dojazdem własnym lub autokarowym, zimowiska, kolonie dla dzieci i młodzieży, wyjazdy dla studentów i pakiet ubezpieczeń turystycznych.
„Tak się robi biznes na starówce!” to projekt realizowany przez Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu, prezentujący sylwetki przedsiębiorców, którzy swoją działalność związali z Zespołem Staromiejskim. Właściciele firm, salonów tatuażu, lokali gastronomicznych, księgarni, punktów usługowych, sklepów, biur podróży czy piekarni opowiadają o tym, dlaczego zainwestowali w działalność na toruńskiej starówce.
Co tydzień w rozmowie z cyklu „Tak się robi biznes na starówce!” rozmawiamy z właścicielami firm na tematy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie Zespołu Staromiejskiego. To wizytówka miasta, która przyciąga turystów z całego świata, ale też miejsce gdzie na co dzień swoje interesy prowadzą biznesmeni z różnych branż. W cyklu filmowym opowiadają o pomysłach na działalność, zdobywaniu klientów, metodach promocji, blaskach i cieniach tak prestiżowej lokalizacji, jaką jest toruńska starówka.
Realizacja: Red Cow Studio/Tomasz Gezela