Centrum Wsparcia Biznesu wraz z Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu zapraszają na bezpłatne szkolenie „Obsługa Klienta Anglojęzycznego”.
Szkolenie w formie warsztatów odbędzie się 29 czerwca 2018 roku, w godz. 9:00-14:00 w budynku WSB w Toruniu przy ul. Dekerta 26 (s. 268, II piętro).
Skierowane jest do przedsiębiorców z Zespołu Staromiejskiego w Toruniu i będzie obejmowało takie zagadnienia, jak prowadzenie rozmów telefonicznych w języku angielskim – uzgodnienia, przekazywanie wiadomości, podawanie informacji, korespondencja mailowa – typowe zwroty, skróty, style formalne i nieformalne oraz tematy związane ze spotkaniem biznesowym – nawiązanie relacji, negocjacje.
Praca będzie prowadzona metodą warsztatową z wykorzystaniem nowych technologii.
Minimalny poziom znajomości języka: A2.
Zajęcia poprowadzi Magdalena Zawiszewska - wykładowca WSB (Business Communication, MBA, zajęcia językowe), koordynator i metodyk Centrum Języków Obcych WSB, trener języka angielskiego i rosyjskiego, absolwentka Zarządzania Projektami, egzaminator TOEIC i PTE General, opiekun kierunku „Język angielski w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", zwolenniczka myślenia projektowego, entuzjastka nowych technologii na zajęciach języków obcych służących rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w aspekcie nie tylko językowym, ale również kulturowym.
Zapisów można dokonywać na stronie.
Liczba miejsc ograniczona.