13 października 2019 r. odbędą się wybory do Sejmu RP i do Senatu RP.
Informacje, komunikaty i dokumenty lokalne wydawane w związku z wyborami są publikowane na bieżąco na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Są tam także dostępne odsyłacze do stron internetowych, które są źródłem informacji wyborczych.
Lokalne źródła informacji dla wyborców:
- Pełnomocnik Prezydenta Miasta Torunia ds. wyborów - Jacek Mularz
ul. Wały gen. Sikorskiego 8, pokój nr 5, tel.: 56 611 87 22 - Biuro Obsługi Urzędu, codziennie 7.30-15.30
Referat Organizacji, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój nr 34, tel.: 56 611 86 74, 56 61187 62 - w sprawach organizacyjnych związanych z przygotowaniem wyborów
- udzielanie informacji wyborcom niepełnosprawnym
- Wydział Spraw Administracyjnych, codziennie 7.30-17.00
ul. Batorego 38/40, tel.: 56 611 83 50 - wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania
- dopisanie do spisu wyborców
- sprawdzenie w spisie wyborców
- zmiana obwodu głosowania
- głosowanie przez pełnomocnika