13 października 2019 r. odbędą się wybory do Sejmu RP i do Senatu RP.

Informacje, komunikaty i dokumenty lokalne wydawane w związku z wyborami są publikowane na bieżąco na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Są tam także dostępne odsyłacze do stron internetowych, które są źródłem informacji wyborczych.



  

Lokalne źródła informacji dla wyborców:

  

  • Pełnomocnik Prezydenta Miasta Torunia ds. wyborów - Jacek Mularz
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8, pokój nr 5, tel.: 56 611 87 22

  • Biuro Obsługi Urzędu, codziennie 7.30-15.30
    Referat Organizacji, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój nr 34, tel.: 56 611 86 74, 56 61187 62
    • w sprawach organizacyjnych związanych z przygotowaniem wyborów
    • udzielanie informacji wyborcom niepełnosprawnym

  • Wydział Spraw Administracyjnych, codziennie 7.30-17.00
    ul. Batorego 38/40, tel.: 56 611 83 50
    • wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania
    • dopisanie do spisu wyborców
    • sprawdzenie w spisie wyborców
    • zmiana obwodu głosowania
    • głosowanie przez pełnomocnika