Rodzaj zadania 
        Chełmińskie
  Tytuł projektu
        Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w Toruniu.
  Lokalizacja
        Ul. Ogrodowa 3/5 SP nr 24.
  Opis projektu
        Projekt przewiduje remont placu zabaw  na terenie szkoły. Do zakresu prac należeć będzie:
- demontaż starej nawierzchni i niektórych urządzeń, np. karuzeli i zepsutych urządzeń na sprężynach
-położenie nowej różnokolorowej nawierzchni z płytek EPPDM z wyznaczoną kolorową strefą, np. gra w klasy
- pozostawienie istniejącej okrągłej piaskownicy z kostki klinkierowej,
- odnowienie lub zamontowanie nowych urządzeń do zabawy, , np. podwójna zjeżdżalnia, podwójna huśtawka, urządzenia na sprężynach, odnowienie tablicy z napisem szkolny plac zabaw.
Projekt przewiduje także odnowienie ławek na terenie placu oraz zadbanie o teren wokół poidełka, pozostawienie istniejących kosy na śmieci. Jest ogromna potrzeba wyremontowania placu zabaw, aby ten teren na nowo stał się bezpiecznym miejscem zabaw dla dzieci uczących się w naszej szkole i mieszkańców korzystających z tego miejsca w godzinach popołudniowych.
  - demontaż starej nawierzchni i niektórych urządzeń, np. karuzeli i zepsutych urządzeń na sprężynach
-położenie nowej różnokolorowej nawierzchni z płytek EPPDM z wyznaczoną kolorową strefą, np. gra w klasy
- pozostawienie istniejącej okrągłej piaskownicy z kostki klinkierowej,
- odnowienie lub zamontowanie nowych urządzeń do zabawy, , np. podwójna zjeżdżalnia, podwójna huśtawka, urządzenia na sprężynach, odnowienie tablicy z napisem szkolny plac zabaw.
Projekt przewiduje także odnowienie ławek na terenie placu oraz zadbanie o teren wokół poidełka, pozostawienie istniejących kosy na śmieci. Jest ogromna potrzeba wyremontowania placu zabaw, aby ten teren na nowo stał się bezpiecznym miejscem zabaw dla dzieci uczących się w naszej szkole i mieszkańców korzystających z tego miejsca w godzinach popołudniowych.
Skan formularza zgłoszeniowego
        
  Budżet na rok
        2023
  Wycena wstępna UMT
        300000 zł
  


 
    







