Do 13 maja 2024 r. można składać wnioski o dofinansowanie na demontaż i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z nieruchomości zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej od 22 kwietnia 2024 r. prowadzi nabór wniosków o dofinansowanie do przeprowadzenia demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest. Nabór wniosków trwa do 13 maja 2024 r. do godz. 08:00.
Łącznie w Programie Priorytetowym - Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest do rozdysponowania jest kwota w wysokości 2.421,6 tys. zł.
Maksymalny koszt kwalifikowany dla demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu i Narodowego Funduszu wynosi do 700 zł/ Mg i jest on zależny od wskaźnika redukcyjnego G, o którym mowa w pkt 7.3.2 Programu. Okres kwalifikowalności kosztów (rozumiany jako data wystawienia faktury) jest liczony od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
Do pobrania: