Działanie na rzecz budowania i rozwoju marek miejsc poprzez rozpropagowanie idei współpracy administracji publicznej, biznesu i doradców to misja rozpoczynającego się w Warszawie Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc „Welcome Festival” w którym uczestniczą przedstawiciele Torunia.

Na festiwalu miasto reprezentować będą: zastępca prezydenta Torunia Zbigniew Rasielewski i doradca prezydenta ds. wizerunku miasta Krzysztof Koman.

To już druga edycja Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc „Welcome Festival” organizowanego przez Magazyn Brief. Odbywa się on 24 i 25 czerwca 2013 roku. Wydarzenie to adresowane jest do administracji publicznej, biznesu, uczelni oraz ekspertów z dziedziny marketingu. Misją „Welcome Festival” jest działanie na rzecz budowania i rozwoju marek miejsc poprzez rozpropagowanie idei współpracy administracji publicznej, biznesu i doradców.

W ramach tegorocznego festiwalu organizowany był konkurs na najlepszy projekt wspierający budowę marki, realizowany w roku 2012. Urząd Miasta Torunia zgłosił dwa projekty: lokowanie produktu w serialu "Lekarze” oraz festiwal SKYWAY.

W drugim dniu festiwalu przewidziana jest gala wręczenia nagród poprzedzona debatą prezydencką, jej temat to „Miasta i regiony wobec trudniejszego pozyskiwania pieniędzy. Hamulec rozwoju czy katalizator kreatywnych i innowacyjnych projektów?”