UWAGA!
13 października 2023 r. zostały podane do publicznej wiadomości wyniki głosowania na projekty do Budżetu obywatelskiego Torunia na rok 2024.
UWAGA!
Głosowanie na projekty do budżetu obywatelskiego w Toruniu na rok 2024 zakończyło się 02 października 2023 r. o godzinie 23.59.
Po wprowadzeniu do systemu komputerowego danych z papierowych kart do głosowania będzie można podać wyniki zbiorcze głosowania - nastąpi to najpóźniej do 16 października 2023 r.
Od 23 września do 2 października 2023 r. GŁOSUJEMY na projekty do Budżetu obywatelskiego Torunia na rok 2024.
Kto może głosować?
Zgodnie z regulaminem w głosowaniu może wziąć udział każdy mieszkaniec Torunia.
Ile głosów może oddać jedna osoba?
Mieszkaniec może głosować raz i w ramach tego głosowania może oddać maksymalnie trzy głosy na projekty lokalne (wybrane z jednej listy lokalnej) oraz maksymalnie trzy głosy na projekty ogólnomiejskie.
UWAGA!
Zgodne z prawem każdy głosujący musi to zrobić osobiście - to oznacza, że musi sam skorzystać z systemu elektronicznego lub wypełnić kartę papierową i osobiście wrzucić ją do urny znajdującej się we jednym ze wskazanych punktów. Przypominamy, że nie można zbierać wypełnionych kart i wrzucać ich w pakietach, za kogoś innego, do urny.
Na co będziemy głosować?
Głosować można na zadania, które znajdą się na listach projektów do głosowania - projekty te przeszły pozytywnie proces weryfikacji i spełniają wymogi wynikające z regulaminu budżetu obywatelskiego. Łącznie na listach do głosowania znajdują się 126 projektów.
Zobacz listy projektów, które są poddane pod głosowanie
W jaki sposób można zagłosować?
NAJLEPIEJ PRZEZ INTERNET - za pomocą systemu www.budzet.torun.pl - dostępne przez wszystkie dni głosowania: od 23 września od godziny 00:01 do 2 października godz. 23:59
- poprzez wydrukowanie i wypełnienie papierowej karty do głosowania oraz wrzucenie jej do urny w jednym z punktów wskazanych poniżej
Lista miejsc, w których można oddawać głosy na kartach papierowych oraz okres dostępności:
- Punkt Informacyjny Urzędu Miasta (PIUM) Centrum
ul. Wały gen. Sikorskiego 8
mieszkańcy mogą zagłosować od 25 do 29 września oraz 2 października w godz. 9.00–17.00 - Punkt Informacyjny Urzędu Miasta (PIUM) CH Copernicus
ul. Żółkiewskiego 15
mieszkańcy mogą zagłosować od 25 do 29 września oraz 2 października w godz. 9.00–17.00 - Punkt Informacyjny Urzędu Miasta (PIUM) CH Plaza
ul. Broniewskiego 90
mieszkańcy mogą zagłosować od 25 do 29 września oraz 2 października w godz. 9.00–17.00 - Punkt Informacyjny Urzędu Miasta (PIUM) Podgórz
ul. Poznańska 52
mieszkańcy mogą zagłosować od 25 do 29 września oraz 2 października w godz. 9.00–17.00 - Kancelaria Urzędu Miasta Torunia
ul. Grudziądzka 126 b
mieszkańcy mogą zagłosować od 25 do 29 września oraz 2 października w godz. 9.00–15.30 - Wydział Obsługi Mieszkańców UMT
ul. Wały gen. Sikorskiego 25
mieszkańcy mogą zagłosować od 25 do 29 września oraz 2 października w godz. 9.00–15.30 - Centrum Aktywności Lokalnej"„Kamienica Inicjatyw"
ul. Kopernika 22
mieszkańcy mogą zagłosować w dniach 26, 28 oraz 29 września w godz. 10.30-14.30 - Centrum Aktywności Lokalnej „Willa z pasją”
ul. Grunwaldzka 38
mieszkańcy mogą zagłosować w dniu 25 września w godz. 11.30–13.30
mieszkańcy mogą zagłosować w dniu 26 września w godz. 09.30–13.00
mieszkańcy mogą zagłosować w dniu 27 września w godz. 16.00–18.30 - Centrum Aktywności Lokalnej – Czerniewice
ul. Włocławska 256
mieszkańcy mogą zagłosować w dniu 28 września w godz. 11.00–13.00 - Centrum Aktywności Lokalnej „Dom kulturyǃ”
ul. Sienkiewicza 11/3
mieszkańcy mogą zagłosować w dniu 28 września w godz. 15.00–18.00
Do pobrania:
- karta do głosowania do smodzielnego wydruku (.docx)
- karta do głosowania do smodzielnego wydruku (.pdf)
- karta do głosowania do smodzielnego wydruku (.rtf)
- karta do głosowania do smodzielnego wydruku (.odt)
- zobacz w której części miasta mieszkasz - mapka (stan aktualny)
W razie pytań lub wątpliwości pisz do nas:
Przejdź do strony głosowania
www.budzet.torun.pl
>>> Przejdź do informacji Prezydenta Miasta Torunia dotyczącej głosowania, opublikowanej w BIP