Organizacja urzędu do 31 marca 2021

Do 31 marca 2021 r. wydziały i biura Urzędu Miasta Torunia nadal pracować będą częściowo w trybie zdalnym. Na wizytę w działach obsługujących mieszkańców trzeba się umawiać wcześniej.

Pracę na miejscu oraz zdalnie w tygodniowych cyklach rotacyjnych realizować będą:

  • Biuro Ogrodnika Miejskiego,
  • Biuro Obsługi Urzędu,
  • Biuro Projektów Informatycznych,
  • Biuro Rewitalizacji,
  • Miejski Rzecznik Konsumentów,
  • Wydział Edukacji,
  • Wydział Geodezji i Kartografii,
  • Wydział Gospodarki Komunalnej,
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
  • Wydział Inwestycji i Remontów
  • Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji,
  • Wydział Kultury
  • Wydział Ochrony Ludności,
  • Wydział Promocji i Turystyki,
  • Wydział Rozwoju i Programowania Europejskiego,
  • Wydział Sportu i Rekreacji,
  • Wydział Środowiska i Ekologii,
  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej.

W pełnym składzie, w związku z zapewnieniem sprawnej realizacji zadań, pracować będą:

  • Biuro Kadr i Płac,
  • Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
  • Biuro Rady Miasta
  • Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
  • Kancelaria Prezydenta Miasta Torunia,
  • Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
  • Urząd Stanu Cywilnego,   
  • Wydział Architektury i Budownictwa,
  • Wydział Księgowości,
  • Wydział Obłsugi Mieszkańców
  • Wydział Planowania i Nadzoru Finansowego
  • Wydział Podatków i Windykacji,
  • Wydział Prawny,
  • Wydział Spraw Administracyjnych.

Szczegółowy wykaz działów wraz z godzinami pracy znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce "Wydziały i biura" - kliknij tutaj, aby przejść do strony.


 Zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców

Z uwagi na zakres wykonywanych zadań, bezpośrednią obsługę interesantów nadal realizować będą następujące działy:

  • Wydział Obsługi Mieszkańców i Wydział Spraw Administracyjnych – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 17:00,
  • Urząd Stanu Cywilnego – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 17:00, a Referat Zgonów także w soboty w godz. 8:00 – 12:00
  • Wydział Księgowości – kasa – od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00

Bezpośrednia obsługa interesantów możliwa jest w poniżej wymienionych działach oraz zakresach:

  • Wydział Architektury i Budownictwa – wydawanie dokumentacji budowlanej,
  • Wydział Geodezji i Kartografii – wydawanie dokumentacji geodezyjnej np. na potrzeby banku lub aktu notarialnego.

Od 15 marca 2021 r. działać będą trzy Punkty Informacyjne Urzędu Miasta w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00:

  • PIUM w Centrum Handlowym Plaza – pracownicy Wydziału Spraw Administracyjnych w zakresie obsługi wniosków o wydanie dowodu osobistego, zgłoszeń meldunkowych, nadawania nr PESEL i wydawania zaświadczeń z wyłączeniem wydawania dowodów osobistych
  • PIUM w Centrum Handlowym Copernicus – pracownicy Wydziału Obsługi Mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów oraz zgłoszeń zbyć i nabyć pojazdów.
  • PIUM przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 - obsługiwać będzie mieszkańców w zakresie potwierdzenia profili zaufanych.

Uwaga! Bezpośrednia obsługa interesantów może mieć miejsce tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu i umówieniu się na konkretny termin i godzinę oraz w warunkach reżimu sanitarnego.