Toruń stał się w czwartek, 25 września 2025 roku stolicą marketingu. W Akademickim Centrum Kultury Od Nowa odbyła się pierwsza edycja Konferencji Marketingowej IN OUT™. Na jednej scenie wystąpili przedstawiciele marek, które codziennie inspirują miliony ludzi: Samsung, IKEA, Kubota, VML, Brand24, Bluerank, Tears of Joy, DDOB oraz eksperci pracujący z uznanymi agencjami i firmami. Każdy z nich opowiadał o tym, jak powstawały kampanie, które znamy z billboardów, telewizji i social mediów. Uczestnicy otrzymali prawdziwe case studies, doświadczenie i konkretne rozwiązania do wdrożenia od zaraz.

Fot. © UMT 2025, autor: Wojtek Szabelski, licencja: CC BY-NC 4.0
 

  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • IN OUT
  • Powrót
  • Udostępnij na: X
  • Udostępnij na: FB
  • Drukuj
  • PDF