INOUT – nowa konferencja biznesowa w Toruniu
Wiedza. Marketing. Inspiracja. To trzy hasła przyświecające nowej konferencji, która pojawi się na biznesowej mapie Torunia już we wrześniu 2025 r.
- 25 września 2025 spotkamy się w Toruniu, by mówić o marketingu bez ściemy. Konkretne case studies, prelegenci – praktycy z topowych marek i agencji oraz 300 uczestników gotowych by działać – zapowiada Paula Rabel, współorganizatorka wydarzenia.
Do udziału w konferencji organizatorzy zaprosili praktyków, którzy stoją za kampaniami reklamowymi, które na co dzień możemy oglądać w telewizji social mediach, na billboardach i w swoim telefonie. To ludzie reprezentujący znane i lubiane marki oraz topowe agencje marketingowe, realnie wpływający na to, jak dziś wygląda komunikacja.
- Uczestnicy naszej konferencji na scenie IN OUTTM nie usłyszą ogólników, ani „zainspirowanych” case'ów z zagranicy. Zobaczą za to konkretne przykłady z Polski – przedstawione przez tych, którzy je wymyślili, wdrożyli i przeanalizowali. Każdy prelegent ma 20 minut, żeby przekazać to, co najważniejsze. Zero lania wody. Zero autopromocji. Tylko marketing, który działa – dodaje Maciej Biesiadziński, współorganizator konferencji.
Konferencja Marketingowa INOUTTM odbędzie się 25 września 2025 r. w Akademickim Centrum Kultury i Sztuki Od Nowa w Toruniu. Wśród prelegentów między innymi: Hanka Dziubińska, Łukasz Kępiński, Jakub Tomajczyk, Grzegorz Wachowicz, Mikołaj Winkiel i inni.
Partnerem głównym wydarzenia zostało Centrum Wsparcia Biznesu, reprezentujące miasto Toruń. - Zdecydowaliśmy się zostać partnerem głównym konferencji INOUTTM, ponieważ widzimy w niej duży potencjał. Toruń potrzebuje świeżych, kreatywnych i odważnych pomysłów, a to wydarzenie właśnie takie będzie – mówi Łukasz Szarszewski, dyrektor Centrum Wsparcia Biznesu, Pełnomocnik PMT ds. Rozwoju i Wsparcia Biznesu.
Szczegóły dotyczące wydarzenia znajdują się na stronie internetowej www.inout.marketing.