Co będziemy konsultować w 2025 roku?
Prezydent Miasta Torunia ogłosił nabór wniosków do Planu konsultacji społecznych na 2025 r. Propozycje można zgłaszać do 22 listopada br.
Z wnioskiem o przeprowadzenie konsultacji w ważnej miejskiej kwestii może wystąpić rada okręgu, grupa co najmniej 100 mieszkańców lub grupa co najmniej 5 organizacji pozarządowych działających na terenie miasta.
Wnioski składa się do Prezydenta Miasta Torunia. Można to zrobić na kilka sposobów:
1) Wniosek wraz z załącznikami można zeskanować, podpisać elektronicznie profilem/podpisem zaufanym i wysłać do urzędu pocztą elektroniczną albo za pomocą usługi ePUAP – adres skrytki UMT: /UMTorun/skrytka. Dokument najłatwiej podpisać elektronicznie z wykorzystaniem serwisu gov.pl
Jeżeli nie masz profilu/podpisu zaufanego - możesz go łatwo uzyskać, nawet bez wychodzenia z domu – wejdź na stronę: Profil Zaufany https://pz.gov.pl/pz/index
2) Wysłać komplet podpisanych dokumentów pocztą tradycyjną na adres:
Prezydent Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
3) Przynieść komplet dokumentów do wybranego Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta Torunia.
Termin składania wniosków upływa 22 listopada 2024 r. Dla wniosków nadesłanych pocztą tradycyjną o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
Formularze do złożenia wniosku znajdują się TUTAJ https://bip.torun.pl/obwieszczenie/58420/obwieszczenie-nabor-wnioskow-do-planu-konsultacji-spolecznych-na-2025-r
Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia, wksii@um.torun.pl