Nabór do rady

Prezydent Torunia Michał Zaleski zaprasza mieszkańców do zgłaszania swoich kandydatur do udziału w pracach Rady Społecznej do spraw Konsultacji Społecznych. Termin składania zgłoszeń upływa 31 maja br.

Zadaniem Rady Społecznej ds. Konsultacji Społecznych jest doradzanie Radzie Miasta Torunia oraz Prezydentowi Miasta Torunia w sprawach konsultacji oraz opiniowanie tych inicjatyw. Rada Społeczna ma ponadto opracować katalog dobrych praktyk prowadzenia konsultacji społecznych oraz aktualizować go stosownie do potrzeb. W skład Rady Społecznej ds. Konsultacji Społecznych wchodzi dwanaście osób: 3 radnych wskazanych przez Radę Miasta Torunia, 3 osoby spośród kandydatów zgłoszonych przez organizacje pozarządowe działające na terenie Torunia, 3 osoby spośród kandydatów zgłoszonych przez mieszkańców oraz 3 pracowników Urzędu Miasta Torunia. Członkowie Rady pracują bez wynagrodzenia.

>>> Szczegółowe warunki  składania zgłoszeń do Rady znajdują się w serwisie konsultacje.torun.pl.

Zgłoszenia kandydatów z organizacji pozarządowych rozpatrzy Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia, a zgłoszenia kandydatów spośród mieszkańców - Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia. Następnie zostaną one przedstawione Prezydentowi. Wyniki naboru będą opublikowane w miejskich serwisach internetowych, a wybrani w wyniku naboru członkowie Rady Społecznej ds. Konsultacji społecznych otrzymają zaproszenie na pierwsze spotkanie.