Spółdzielcze ABC
Jak założyć spółdzielnię socjalną i współpracować z samorządem – CISTOR zaprasza 26 czerwca 2013 r. na bezpłatne szkolenie. Zgłoszenia - do 24 czerwca.
Jednodniowy kurs jest skierowany do przedstawicieli toruńskich PES oraz pracowników samorządu. Temat brzmi: „Mechanizmy współpracy podmiotów ekonomii społecznej z administracją publiczną. Spółdzielnia socjalna – zakładanie i funkcjonowanie”. To kolejne działanie CISTOR Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne w ramach „Programu współpracy Gminy Miasta Toruń z podmiotami ekonomii społecznej na lata 2013-2014”.
Szkolenie odbędzie się w środę, 26 czerwca w Urzędzie Miasta Torunia przy Wałach gen. Sikorskiego 8 (sala 32), w godz. 9.00-13.00.
Dowiesz się m.in.:
- czym jest przedsiębiorstwo społeczne
- kto może i w jakiś sposób założyć spółdzielnię socjalną
- jakie są uwarunkowania prawne współpracy administracji i PES
- jakie korzyści płyną ze współpracy administracji z sektorem pozarządowym
>>> TUTAJ pobierz formularz zgłoszeniowy
Wyślij wypełniony formularz pocztą elektroniczną na adres: m.ignaszczak@cistorsps.pl do 24 czerwca 2013 r., do godz. 13:00. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego o udziale w szkoleniu zadecyduje kolejność zgłoszeń (maksymalnie jedna osoba z danej organizacji). Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
Projekt "PI-PWP – Toruński program współpracy instytucji ekonomii społecznej z administracją lokalną jako szansa na stabilne funkcjonowanie PES" współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.