Konferencja biznesowa "Firma Przyszłości"

Już po raz drugi w Toruniu w CKK Jordanki odbędzie się konferencja ”Firma Przyszłości” organizowana przez Izbę Handlowo-Przemysłową. Ruszyła rejestracja na to wydarzenie.

„Firma Przyszłości” to wydarzenie zorganizowane z myślą o wyzwaniach, jakie w dobie Internetu stoją przed współczesnymi przedsiębiorcami. Podobnie jak rok temu, konferencja jest otwarta i całkowicie bezpłatna. Stanowi doskonałą okazję do wymiany doświadczeń, wysłuchania prelekcji inspirujących ludzi i nawiązania kontaktów biznesowych.

Konferencja „Firma Przyszłości” odbędzie się 6 czerwca 2018 roku w CKK Jordanki w godz. 9:00-18:00. Jej organizatorem jest Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu.

Rejestracji na konferencję dokonać można pod adresem: www.firmaprzyszlosci.com.pl. Wstęp wolny!

EKSPERCI
Gośćmi konferencji będą wybitni eksperci i praktycy. Prelekcja otwierająca należy do wybitnej postaci – Leszka Balcerowicza, który drugą część wystąpienia poświęci swojej ulubionej formie, czyli dyskusji z uczestnikami.
Na uwagę zasługują również pozostali m.in. szefowa Google for Work Magdalena Dziewguć, człowiek, który o start-upach wie prawie wszystko -Maciej Filipkowski, Marek Zuber – znany ze świata mediów ekonomista i ekspert w swojej dziedzinie, twórca raportu o wpływie nowych technologii na gospodarkę, główny ekonomista FOR – Aleksander Łaszek, eksperci i praktycy z obszaru marketingu, sprzedaży, komunikacji i reklamy – Marcin Maj i Rahim Blak, ekspert w dziedzinie Digital information – Członek Zarządu Microsoft Polska – Paweł Jakubik, szefowie biur Departamentu Instrumentów Finansowych oraz Poręczeniowego Departamentu Gwarancji i Poręczeń BGK - Wojciech Marcinkiewicz, Robert Koziński oraz Feliks Kobierski - Ekspert Departamentu Bankowości Transakcyjnej.

Nie zabraknie przedstawicieli toruńskich firm m.in. Prezesa Marwit Sp. z o.o.– Macieja Jóźwickiego, z ramienia Neuca S.A. – Adama Rudnickiego, który przedstawi praktyczne aspekty współpracy start-upu z korporacją, oraz Janusza Kamińskiego z firmy Trakido.

PROGRAM
Tegoroczna edycja konferencji zakłada w swoim programie tematy związane z najnowszymi trendami w obszarach finansów, inwestycji, marketingu i transformacji cyfrowej. Dzięki udziałowi praktyków uczestnicy dowiedzą się jak kreować marki w czasach kryzysu zaufania i co determinuje decyzje zakupowe klientów.

W tym roku, oprócz wykładów i networkingu, bardzo duża przestrzeń pozostawiona jest na interakcję z uczestnikiem. Będzie można zadawać pytania prelegentom przed konferencją za pośrednictwem strony wydarzenia www.firmaprzyszlosci.com.pl oraz w trakcie ich wystąpień dzięki specjalnej aplikacji. Ciekawym podsumowaniem konferencji będzie panel dyskusyjny z przedstawicielami m.in. świata finansów, marketingu, digital information i start-upów, którzy spróbują odpowiedzieć na pytanie „Jaka powinna być firma przyszłości?”.

Podobnie jak w zeszłym roku, uczestnicy poznają także dobre praktyki stosowane przez firmy, które odniosły sukces i usłyszą, jak na co dzień zmagają się one z problemami znanymi każdemu prowadzącemu biznes.