Sport to dobra marka
Aktywne promowanie atutów biznesowych miasta i poszukiwanie inwestorów - to cel współpracy Centrum Wsparcia Biznesu z toruńskimi klubami sportowymi.
Pracownicy Centrum Wsparcia Biznesu uczestniczą w spotkania organizowanych przez kluby sportowe z potencjalnymi inwestorami, planującymi promowanie swoich biznesowych przedsięwzięć przez sport. Pierwsze spotkanie w ramach tego programu odbyło się w styczniu 2018 roku. Jego organizatorem były koszykarskie Twarde Pierniki. W marcu podobny event odbył się w Muzeum Sportu Żużlowego w Centrum Handlowym Plaza z inicjatywy Klubu Sportowego Toruń. Ilona Termińska, prezes KS Toruń, zapowiedziała zacieśnienie współpracy z Centrum Wsparcia Biznesu. W spotkaniu wzięło udział kilkudziesięciu sympatyków speedwaya, którym pracownicy CWB przekazali katalogi ofert inwestycyjnych. Rozmawiano także o tworzeniu dobrych relacji biznesu z urzędnikami i możliwości prowadzenia działalności gospodarczej w naszym mieście, zaprezentowano też film promocyjny „Zainwestuj w Toruniu”.
– Chcemy by takie wydarzenia B2B miały charakter jak najbardziej praktyczny, aby przedsiębiorcy dostrzegli potencjał reklamowania się przez sport – podkreśla Łukasz Szarszewski, dyrektor Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu.
Kolejne spotkanie w ramach tego programu odbędzie się w najbliższy piątek 16 marca 2018 roku w Restauracji Olbracht. Tym razem pracownicy Centrum Wsparcia Biznesu spotkają się ze sponsorami klubu siatkarskiego Poli Budowlani Toruń.
Przypomnijmy, że 5500 zawodników w Toruniu profesjonalnie uprawia sport, a w 18 dyscyplinach sportowych torunianie bądź toruńskie zespoły są na najwyższym poziomie rozgrywkowym. Toruń to dobre miejsce dla biznesu, ale również dobre miejsce dla rozwoju profesjonalnego sportu i te dwie dziedziny mogą się ze sobą łączyć.