Aplikuj o kartę miejską przez internet
Pasażerowie MZK, którzy chcą wziąć udział w pilotażowym programie „System biletu elektronicznego w komunikacji miejskiej w Toruniu”, wnioski o wydanie karty mogą pobierać i składać przez internet.
Pilotażowy program „System biletu elektronicznego w komunikacji miejskiej w Toruniu” rozpoczął się 1 marca 2019 r. Będzie on uzupełnieniem funkcjonujących obecnie źródeł dystrybucji biletów, a także pierwszym krokiem do wprowadzenia karty miejskiej.
Dla chętnych Miejski Zakład Komunikacji przygotował ułatwienie - teraz wniosek o wydanie pilotażowej karty miejskiej można złożyć nie wychodząc z domu – za pośrednictwem internetu.
Na stronie internetowej MZK (www.mzk-torun.pl), tuż pod paskiem z głównym menu, znajduje się baner/zakładka „Pilotażowy system biletu elektronicznego”. Gdy się w niego kliknie, pojawią się wszelkie niezbędne informacje i instrukcja krok po kroku, jak najprościej, bez wychodzenia z domu, złożyć wniosek o wydanie karty. Informacje są też dostępne w zakładkach po prawej stronie.
Pilotaż będzie trwał 7 miesięcy - od 1 marca do 30 września 2019 r.
Dla uczestników pilotażowego programu organizujemy konkursy z nagrodami. Więcej o konkursie: https://mzk-torun.pl/40-aktualnosci/935-pilotaz-z-nagrodami.