Urzędnicy po ślubowaniu

12 toruńskich urzędników pomyślnie zakończyło służbę przygotowawczą i 26 kwietnia 2022 r. złożyło ślubowanie na sztandar miasta Torunia. 

Ceremonia ślubowania odbyła się w głównym budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8.

- Dziś oficjalnie przekroczyliście Państwo próg urzędu, składając ślubowanie na sztandar miasta. Natomiast decyzję o związaniu swojej kariery z administracją samorządową podjęliście pół roku wcześniej, biorąc udział w postępowaniu rekrutacyjnym i kolejnych etapach procedury przygotowawczej, podczas której mieliście okazję poznać różne działy i zadania urzędu powiedział obecny na uroczystości prezydent Torunia Michał Zaleski.  – Życzę dalszej udanej pracy w urzędzie miasta Torunia. Obyście Państwo  odnajdywali satysfakcję w wykonywaniu tych zadań i czuli dopełnienie zarówno własnych oczekiwań, jak i oczekiwań tych, którym służymy – mieszkanek i mieszkańców Torunia. Starajmy się wykonywać to zadanie jak najlepiej.   

Ustawa o pracownikach samorządowych przewiduje, że z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego zawiera się umowę o pracę na czas określony - do 6 miesięcy. W tym czasie kieruje się je do służby przygotowawczej. Trwa ona nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się złożeniem egzaminu. Potem następuje ślubowanie na sztandar miasta.

26 kwietnia 2022 r. w obecności prezydenta Torunia Michała Zaleskiego i swoich przełożonych ślubowanie złożyło 12 osób, które zakończyło służbę przygotowawczą pozytywnym wynikiem egzaminu:

  1. Monika Kobrzak - mgr pedagogiki -  Kancelaria Prezydenta Miasta
  2. Marta Lewandowska - mgr stosunków międzynarodowych - Kancelaria Prezydenta Miasta
  3. Anna Mikołajczyk - mgr administracji - Wydział Edukacji
  4. Małgorzata Orgacka - mgr zarządzania - Wydział Edukacji
  5. Małgorzata Schwarz - mgr pedagogiki - Wydział Architektury i Budownictwa
  6. Natalia Zając - mgr - kierunek menedżersko-prawny - Wydział Architektury i Budownictwa
  7. Julita Chojnacka - mgr pedagogiki - Wydział Obsługi Mieszkańców
  8. Izabela Kubacka - mgr administracji - Wydział Obsługi Mieszkańców
  9. Tatiana Zielińska - lic. zarządzania - Wydział Obsługi Mieszkańców
  10. Paweł Nodewald - mgr inż. ochrony środowiska - Wydział Obsługi Mieszkańców
  11. Kamila Popiela - mgr prawa - Dyrektor Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
  12. Marzena Strahl - kierunek menedżersko-prawny - Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
Fot. Małgorzata Litwin