IN OUT - pierwszy raz w Toruniu
Wydarzenia, które łączy praktyków z największych marek i agencji z przedsiębiorcami, marketerami oraz wszystkimi, którzy chcą działać skuteczniej odbędzie się już w najbliższy czwartek, 25 września 2025 roku w Toruniu.
Toruń stanie się stolicą marketingu. W Akademickim Centrum Kultury Od Nowa odbędzie się pierwsza edycja Konferencji Marketingowej IN OUT™.
Na jednej scenie wystąpią przedstawiciele marek, które codziennie inspirują miliony ludzi: Samsung, IKEA, Kubota, VML, Brand24, Bluerank, Tears of Joy, DDOB oraz eksperci pracujący z uznanymi agencjami i firmami. Każdy z nich opowie o tym, jak powstawały kampanie, które znamy z billboardów, telewizji i social mediów. Nie będzie teoretyzowania, tylko prawdziwe case studies, doświadczenie i konkretne rozwiązania do wdrożenia od zaraz.
Od pasji do konferencji, której brakowało w regionie
Za organizacją IN OUT™ stoi Stowarzyszenie Przyjaciele Marketingu. Jego założyciele - Paula Rabel i Maciej Biesiadziński, od lat związani są z branżą marketingową i edukacją. To doświadczeni praktycy, prowadzący projekty, szkolenia i organizujący eventy, a także wykładowcy na Uniwersytecie Merito. Paula jest także opiekunem studiów podyplomowych „Nowoczesny Marketing”.
- W regionie brakowało konferencji marketingowej z prawdziwego zdarzenia. Od początku chcieliśmy stworzyć przestrzeń dla ludzi z marketingową iskrą, którzy nie stoją w miejscu, szukają inspiracji i od razu przekuwają je w działania - mówi Paula Rabel.
- Organizujemy wydarzenie, na które sami chcielibyśmy pójść. Takie, gdzie spotyka się praktyków, słucha konkretnych historii i wychodzi z głową pełną pomysłów - dodaje Maciej Biesiadziński.
Wspólna energia, która napędza IN OUT™
Za konferencją IN OUT™ stoi energia ludzi i instytucji, które chcą razem tworzyć coś wyjątkowego. Partnerami głównymi wydarzenia są Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu oraz Toruń Plaza.
- Jako instytucja wspierająca przedsiębiorców, chcemy być blisko inicjatyw, które rozwijają lokalny ekosystem biznesowy. IN OUT™ to świetna okazja, by pokazać potencjał naszego miasta i regionu- mówi Łukasz Szarszewski, Dyrektor Centrum Wsparcia Biznesu i Pełnomocnik Prezydenta Miasta Torunia ds. Rozwoju Biznesu.
- Plaza zawsze była miejscem, w którym dzieje się coś więcej niż zakupy. Uwielbiamy angażować się w projekty, które inspirują i mają potencjał zmiany. IN OUT™ to wydarzenie, które pokazuje, że w Toruniu naprawdę sporo się dzieje - dodaje Daria Sasiela-Dopieralska, Dyrektor Marketingu Toruń Plaza.
Wydarzenie zostało objęte patronatem Prezydenta Miasta Torunia oraz Miasta Toruń. Do grona partnerów dołączyły również: Nicolaus Bank, ONSEN, Fabryka Cukiernicza Kopernik, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika oraz Uniwersytet Merito. Tak silne wsparcie ze strony biznesu i środowiska akademickiego pokazuje, że konferencja jest ważnym wydarzeniem dla całego regionu.
Efekt IN OUT™: wiedza i relacje na dłużej
Konferencja IN OUT™ nie kończy się na scenie. Organizatorzy zadbali o to, by uczestnicy mogli wynieść jak najwięcej - zarówno z prelekcji, jak i z dodatkowych formatów, które przedłużą wartość wydarzenia.
Na scenie
Uczestników poprowadzi Piotr Olszowski - toruński dziennikarz i trener wystąpień publicznych, znany z profesjonalizmu i charyzmy. To on zadba o energię i rytm całego dnia, łącząc poszczególne wystąpienia w spójną całość.
Studio wideo
Po każdej prelekcji rozmowa przeniesie się do studia wideo, gdzie Krzysztof Łosiakowski - doświadczony moderator, poprowadzi krótkie wywiady z prelegentami. Porozmawia o kulisach ich wystąpień, pogłębi najciekawsze wątki i uzupełni je o dodatkowe inspiracje, które nie zmieściły się na scenie. Dzięki temu uczestnicy zyskają jeszcze pełniejszą porcję praktycznej wiedzy, także po zakończeniu konferencji.
Networking
Równie ważne jak wystąpienia są rozmowy między uczestnikami. Dlatego podczas konferencji IN OUT™ przewidziany jest nowoczesny networking, który poprowadzi Anna Romanowska - marketerka, organizatorka wydarzeń biznesowych i doradczyni w zakresie budowania relacji.
- Konferencje często kończą się na scenie, a my chcemy, żeby trwały także w kuluarach. Dlatego przygotowaliśmy aktywności networkingowe, które zaczną się na dobre jeszcze przed samą konferencją i pomogą uczestnikom naprawdę się poznać i znaleźć przestrzeń do współpracy - mówi Anna Romanowska.
Dlaczego Toruń?
Toruń to miasto, w którym historia spotyka się z nowoczesnością. W ostatnich latach dynamicznie rozwija się tu sektor usług, biznesu i nowych technologii. Doskonała lokalizacja w centrum kraju sprawia, że łatwo tu dotrzeć zarówno z Bydgoszczy, Włocławka, Grudziądza czy Inowrocławia, jak i większych ośrodków, jak Gdańsk, Łódź czy Warszawa.
- Wierzymy, że Toruń ma ogromny potencjał, by stać się ważnym punktem na marketingowej mapie Polski. IN OUT™ to nasz sposób, by ten potencjał pokazać i zainspirować kolejne osoby do działania - podsumowują organizatorzy.
IN OUT™ Konferencja Marketingowa odbędzie się 25 września 2025, Toruń – w "Akademickim Centrum Kultury Od Nowa".
Bilety dostępne na: www.inout.marketing