Co będziemy konsultować w 2025 roku?

Prezydent Miasta Torunia ogłosił nabór wniosków do Planu konsultacji społecznych na 2025 r. Propozycje można zgłaszać do 22 listopada br.

Z wnioskiem o przeprowadzenie konsultacji w ważnej miejskiej kwestii może wystąpić rada okręgu,  grupa co najmniej 100 mieszkańców lub grupa co najmniej 5 organizacji pozarządowych działających na terenie miasta. 

Wnioski składa się do Prezydenta Miasta Torunia. Można to zrobić na kilka sposobów:

1) Wniosek wraz z załącznikami można zeskanować, podpisać elektronicznie profilem/podpisem zaufanym i wysłać do urzędu pocztą elektroniczną albo za pomocą usługi  ePUAP – adres skrytki UMT: /UMTorun/skrytka. Dokument najłatwiej podpisać elektronicznie z wykorzystaniem serwisu gov.pl

Jeżeli nie masz profilu/podpisu zaufanego - możesz go łatwo uzyskać, nawet bez wychodzenia z domu – wejdź na stronę: Profil Zaufany https://pz.gov.pl/pz/index

2) Wysłać komplet  podpisanych dokumentów pocztą tradycyjną na adres:

Prezydent Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń

3) Przynieść komplet dokumentów do wybranego Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta Torunia.
Termin składania wniosków upływa 22 listopada 2024 r. Dla wniosków nadesłanych pocztą tradycyjną o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. 

Formularze do złożenia wniosku znajdują się TUTAJ https://bip.torun.pl/obwieszczenie/58420/obwieszczenie-nabor-wnioskow-do-planu-konsultacji-spolecznych-na-2025-r

Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia, wksii@um.torun.pl