Toruń na billboardach
Od połowy czerwca 2015 r. toruńskie wydarzenia kulturalne i sportowe promowane są na billboardach w kilku dużych miastach Polski.
Przy głównych arteriach Gdańska, Gdyni, Sopotu, Poznania, Łodzi, Olsztyna, Płocka i Gniezna do końca roku obecne będą regularnie aktualizowane, wielkoformatowe plakaty, zapraszające do udziału w najciekawszych wydarzeniach odbywających się w Toruniu. Jako pierwszy na banery trafił toruński piernik - w związku z niedawnym otwarciem Muzeum Toruńskiego Piernika - nowego oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu. Kampanię przygotował Urząd Miasta Torunia.
- Przy wyborze miast, w których umieściliśmy billboardy, kierowaliśmy się przede wszystkim tym, czy mają dobrą komunikację z Toruniem. Nasz wybór pokrywa się także z danymi z przeprowadzanych corocznie badań ruchu turystycznego. Właśnie w tych miastach zainteresowanie toruńską ofertą jest największe i stale wzrasta – mówi Ewa Banaszczuk-Kisiel, pełniąca obowiązki Dyrektora Wydziału Promocji Urzędu Miasta.
Toruń ma do dyspozycji łącznie 36 billboardów. Kolejne wydarzenia, które będą promowane w trakcie kampanii , to m.in. Festiwal Piosenki i Ballady Filmowej, Zlot Citroena 2 CV, Bella Skyway Festival, Speedway Grand Prix, Toffifest czy otwarcie CKK Jordanki.
Billboard zapraszający do nowo otwartego Muzeum Toruńskiego Piernika