Praca w Urzędzie Miasta

Prezydent Miasta Torunia ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia.

Do naboru mogą przystąpić osoby spełniające wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 1-2 i ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wymagane kwalifikacje i zasady naboru do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia.

Termin składania ofert: do dnia 22.07.2021 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 13/2022”.

Oferty należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.

Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.

O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail.

Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie lub nie spełniają wymagań formalnych nie będą brane pod uwagę.