Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu prowadzi nabór do Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" – edycja 2021.
Program ten, finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego, ma na celu wsparcie osób niepełnosprawnych mieszkających na terenie Gminy Miasta Toruń poprzez przydzielenie im pomocy asystenta. Udział w programie jest bezpłatny.
Z programu mogą skorzystać następujące osoby niepełnosprawne:
Rekrutacja trwa od 9 czerwca do 2 lipca 2021 r. W celu zgłoszenia się do programu należy wypełnić i dostarczyć następujące dokumenty:
Karta zgłoszenia do programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021
Klauzula informacyjna RODO
Oświadczenie uczestnika programu
Dokumenty, o którym mowa powyżej, wraz z kserokopią aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (poświadczoną za zgodność z oryginałem) należy dostarczyć do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Konopnickiej 13 (parter) w Toruniu w godzinach pracy ośrodka, tj. poniedziałek, środa, czwartek: 07:30-15:30, wtorek 07:30-16:00, piątek 07:30-15:00.
Dokumenty złożyć można także za pomocą skrzynki ePUAP_MOPR_Torun z dopiskiem "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej".
Przejdź do informacji o programie w oficjalnym serwisie rządowym
Fot. Małgorzata Litwin